S
KAYITLI ÖĞRENCİLERİMİZİN 2015-2016 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI LİSANSÜSTÜ EĞİTİMDE KAYIT YENİLEME VE DERS SEÇİMLERİ HAKKINDA DUYURU
2015-2016 Eğitim öğretim yılı GÜZ yarıyılı ders kaydı ve kayıt yenileme yapacak adaylar 14-18 EYLÜL 2015 tarihleri arasında ders seçimlerini yapmalıdırlar.Ders kaydı veya kayıt yenileme yapacak adayların izleyeceği yol aşağıdaki gibidir.
1)Öğrenci bilgi sistemine girilir.(http://obs.trakya.edu.tr/)
2)Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız. ,Şifre kısmına T.C.Kimlik numarası girilmelidir. Yabancı uyruklu öğrencilerimiz şifre kısmına doğum yıllarını girmelidirler örneğin;2005 gibi.Daha önceden şifre değişikliği yapan adaylar belirledikleri şifre ile giriş yapabilmektedirler.
3)Sisteme girdikten sonra
*Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.
*Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.Önceki dönemlerde alıp Başarısız oldugunuz ders zorunlu ders değil ise ders değişikliği yapılabilmektedir.
*Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
*Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
*Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.
*Bilimsel hazırlık aşamasında olanlar 12 kredilik bilimsel hazırlık dersi seçeceklerdir.
*Ders aşamasında olan öğrenciler 5 tane ders (EN AZ 30 AKTS OLMAK KOŞULU İLE) ve ZORUNLU OLARAK SEMİNER dersini seçmeleri gerekmektedir. YANİ 5 TANE NORMAL DERS VE SEMİNER DERSİ İLE BİRLİKTE 6 DERS SEÇECEKLERDİR.NOT:SEMİNER DERSİNİ ÖNCEKİ DÖNEMLERDE ALAN VE BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLER SEMİNER DERSİNİ ŞEÇMEMELİDİR.SEMİNER DERSİNİ HİÇ ALMAYAN VEYA DAHA ÖNCEKİ DÖNEMLERDE ALARAK BAŞARISIZ OLAN ÖĞRENCİLERİMİZ SEMİNER DERSİNİ SEÇMEK ZORUNDADIRLAR.2015-2016 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILINDA YENİ KAYIT YAPTIRAN ÖĞRENCİLERİMİZ KESİNLİKLE SEMİNER DERSİNİ SEÇMEMELİDİR.
*Tez aşamasında bulunan ve teze geçen öğrencilerimiz Tez Çalışması ve Uzmanlık Alan dersini seçeceklerdir.Ayrıca tez aşamasına yeni geçen ve daha önce tez aşamasında bulunan fakat Seminer dersini hiç almayan veya daha önceki dönemlerde alarak başarısız olan öğrencilerimizin de Seminer dersini zorunlu olarak TEZ ÇALIŞMASI VE UZMANLIK ALAN DERSLERİ İLE BİRLİKTE seçmeleri gerekmektedir.
NOT:Tezsiz Yüksek Lisans ve Uzaktan eğitim programında Seminer dersi okutulmamaktadır.Seminer dersi sadece Doktora ve Tezli yüksek programı öğrencilerine okutulmaktadır.
*Tezsiz ve Uzaktan Eğitimi Öğrencilerimizden Proje aşamasında olanlar Dönem projesini seçeceklerdir.
*Doktora Yeterlik ve Tez Önerisi Savunma aşamasında olanlar Yeterlik ve Tez Önerisini seçeceklerdir.
NOT:Öğrenim süresini aşan öğrencilerin, ikinci öğretim ve uzaktan eğitim öğrencilerinin, yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türk Ekonomi Bankası’nın (TEB) herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir.
ÖNEMLİ BİLGİ:UZAKTAN EĞİTİM ,TEZSİZ YÜKSEK LİSANS VE NORMAL ÖĞRENİM SÜRESİNİ AŞAN ÖĞRENCİLER HARÇ ÜCRETİ YATIRMAK İÇİN TÜRKİYE EKONOMİ BANKASI( TEB) ŞUBELERİNDE ÖĞRENCİ NUMARALARI İLE HARÇ ÜCRETİ YATIRMALIDIR. HARÇ ÜCRETİ YATIRIRKEN TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YÜKSEK LİSANS-DOKTORA ÖĞRENCİSİ OLDUĞUNU BEYAN EDEREK İŞLEM YAPMALIDIR.ÖĞRENCİ NUMARASI İLE YATIRAMAYANLAR ÖNCE ÖĞRENCİ İŞLERİNİ ARAYIP SONRA AŞAĞIDA BELİRTİLEN HESAP NUMARASINA HARÇ ÜCRETİ YATIRMALIDIR.
HESAP NUMARALARI AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR:
ENSTİTÜ BİRİNCİ ÖĞRETİM IBAN NO:TR730003200000000034433219
HESAP NO:34433219 (BU HESAP NUMARASINA NORMAL ÖĞRENİM SÜRESİNİ AŞAN TEZLİ YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA ÖĞRENCİLERİNDEN SİSTEME GİRİŞ YAPIP DERS KAYDI YAPARKEN HARÇ ÜCRETİ BORCU ÇIKAN VE HARÇ ÜCRETİ YATIRMASI GEREKEN ÖĞRENCİLERİMİZ YATIRACAKTIR.)
ENSTİTÜ İKİNCİ ÖĞRETİM IBAN NO:TR460003200000000034433220 HESAP NO:34433220(BU HESAP NUMARASINA SADECE TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERMİZ HARÇ ÜCRETİ YATIRACAKTIR.)
ENSTİTÜ UZAKTAN EĞİTİM IBAN NO:TR350003200000000034433224 HESAP NO:34433224(BU HESAP NUMARASINA SADECE UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ HARÇ ÜCRETİ YATIRACAKTIR.)
ENSTİTÜ YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLER İÇİN
IBAN NO:TR890003200000000034433222 HESAP NO:344433222(BU HESAP NUMARASINA SADECE YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİMİZ HARÇ ÜCRETİ YATIRACAKTIR.)
NOT:UZAKATAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ tuzem sayfasındaki duyuruyu dikkate alarak harç ücreti yatırmalı ve 4.ve üzeri dönemde olanlar http://tuzem.trakya.edu.tr/news/2015-2016-guz-yariyili-kayit-yenileme-ve-ders-kaydi-islemleri#.VfgluxHtmko duyuruyu okuyup enstitü öğrenci işleri ile görüştükten sorna harç ücreti yatırmalıdır.
Tüm Öğrencilerimizin Dikkatine !!!!
Tüm Öğrencilerimizin sisteme giriş yaprıktan sonra Bilgilerim butonundan Şifre Değişikliği kısmına gelip ;Adres Bilgileri,E-mail,Telefon numarası kısmını güncellemeleri gerekmektedir.Herhangi bir bilgi gözükmeyen öğrencilerimiz ise lütfen bilgilerini girsinler.
1)Öğrenci bilgi sistemine girilir.(http://obs.trakya.edu.tr/)
2)Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız. ,Şifre kısmına T.C.Kimlik numarası girilmelidir. Yabancı uyruklu öğrencilerimiz şifre kısmına doğum yıllarını girmelidirler örneğin;2005 gibi.Daha önceden şifre değişikliği yapan adaylar belirledikleri şifre ile giriş yapabilmektedirler.
3)Sisteme girdikten sonra
*Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.
*Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.Önceki dönemlerde alıp Başarısız oldugunuz ders zorunlu ders değil ise ders değişikliği yapılabilmektedir.
*Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
*Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
*Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.
*Bilimsel hazırlık aşamasında olanlar 12 kredilik bilimsel hazırlık dersi seçeceklerdir.
*Ders aşamasında olan öğrenciler 5 tane ders (EN AZ 30 AKTS OLMAK KOŞULU İLE) ve ZORUNLU OLARAK SEMİNER dersini seçmeleri gerekmektedir. YANİ 5 TANE NORMAL DERS VE SEMİNER DERSİ İLE BİRLİKTE 6 DERS SEÇECEKLERDİR.NOT:SEMİNER DERSİNİ ÖNCEKİ DÖNEMLERDE ALAN VE BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLER SEMİNER DERSİNİ ŞEÇMEMELİDİR.SEMİNER DERSİNİ HİÇ ALMAYAN VEYA DAHA ÖNCEKİ DÖNEMLERDE ALARAK BAŞARISIZ OLAN ÖĞRENCİLERİMİZ SEMİNER DERSİNİ SEÇMEK ZORUNDADIRLAR.2015-2016 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILINDA YENİ KAYIT YAPTIRAN ÖĞRENCİLERİMİZ KESİNLİKLE SEMİNER DERSİNİ SEÇMEMELİDİR.
*Tez aşamasında bulunan ve teze geçen öğrencilerimiz Tez Çalışması ve Uzmanlık Alan dersini seçeceklerdir.Ayrıca tez aşamasına yeni geçen ve daha önce tez aşamasında bulunan fakat Seminer dersini hiç almayan veya daha önceki dönemlerde alarak başarısız olan öğrencilerimizin de Seminer dersini zorunlu olarak TEZ ÇALIŞMASI VE UZMANLIK ALAN DERSLERİ İLE BİRLİKTE seçmeleri gerekmektedir.
NOT:Tezsiz Yüksek Lisans ve Uzaktan eğitim programında Seminer dersi okutulmamaktadır.Seminer dersi sadece Doktora ve Tezli yüksek programı öğrencilerine okutulmaktadır.
*Tezsiz ve Uzaktan Eğitimi Öğrencilerimizden Proje aşamasında olanlar Dönem projesini seçeceklerdir.
*Doktora Yeterlik ve Tez Önerisi Savunma aşamasında olanlar Yeterlik ve Tez Önerisini seçeceklerdir.
NOT:Öğrenim süresini aşan öğrencilerin, ikinci öğretim ve uzaktan eğitim öğrencilerinin, yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türk Ekonomi Bankası’nın (TEB) herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir.
ÖNEMLİ BİLGİ:UZAKTAN EĞİTİM ,TEZSİZ YÜKSEK LİSANS VE NORMAL ÖĞRENİM SÜRESİNİ AŞAN ÖĞRENCİLER HARÇ ÜCRETİ YATIRMAK İÇİN TÜRKİYE EKONOMİ BANKASI( TEB) ŞUBELERİNDE ÖĞRENCİ NUMARALARI İLE HARÇ ÜCRETİ YATIRMALIDIR. HARÇ ÜCRETİ YATIRIRKEN TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YÜKSEK LİSANS-DOKTORA ÖĞRENCİSİ OLDUĞUNU BEYAN EDEREK İŞLEM YAPMALIDIR.ÖĞRENCİ NUMARASI İLE YATIRAMAYANLAR ÖNCE ÖĞRENCİ İŞLERİNİ ARAYIP SONRA AŞAĞIDA BELİRTİLEN HESAP NUMARASINA HARÇ ÜCRETİ YATIRMALIDIR.
HESAP NUMARALARI AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR:
ENSTİTÜ BİRİNCİ ÖĞRETİM IBAN NO:TR730003200000000034433219
HESAP NO:34433219 (BU HESAP NUMARASINA NORMAL ÖĞRENİM SÜRESİNİ AŞAN TEZLİ YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA ÖĞRENCİLERİNDEN SİSTEME GİRİŞ YAPIP DERS KAYDI YAPARKEN HARÇ ÜCRETİ BORCU ÇIKAN VE HARÇ ÜCRETİ YATIRMASI GEREKEN ÖĞRENCİLERİMİZ YATIRACAKTIR.)
ENSTİTÜ İKİNCİ ÖĞRETİM IBAN NO:TR460003200000000034433220 HESAP NO:34433220(BU HESAP NUMARASINA SADECE TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERMİZ HARÇ ÜCRETİ YATIRACAKTIR.)
ENSTİTÜ UZAKTAN EĞİTİM IBAN NO:TR350003200000000034433224 HESAP NO:34433224(BU HESAP NUMARASINA SADECE UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ HARÇ ÜCRETİ YATIRACAKTIR.)
ENSTİTÜ YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLER İÇİN
IBAN NO:TR890003200000000034433222 HESAP NO:344433222(BU HESAP NUMARASINA SADECE YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİMİZ HARÇ ÜCRETİ YATIRACAKTIR.)
NOT:UZAKATAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ tuzem sayfasındaki duyuruyu dikkate alarak harç ücreti yatırmalı ve 4.ve üzeri dönemde olanlar http://tuzem.trakya.edu.tr/news/2015-2016-guz-yariyili-kayit-yenileme-ve-ders-kaydi-islemleri#.VfgluxHtmko duyuruyu okuyup enstitü öğrenci işleri ile görüştükten sorna harç ücreti yatırmalıdır.
Tüm Öğrencilerimizin Dikkatine !!!!
Tüm Öğrencilerimizin sisteme giriş yaprıktan sonra Bilgilerim butonundan Şifre Değişikliği kısmına gelip ;Adres Bilgileri,E-mail,Telefon numarası kısmını güncellemeleri gerekmektedir.Herhangi bir bilgi gözükmeyen öğrencilerimiz ise lütfen bilgilerini girsinler.
Bu içerik 12.09.2015 tarihinde yayınlandı ve toplam 4957 kez okundu.